Silalat di Angkola,
Bulung Gadung di Mandailing
Ulang marmayam amang di na sikola
Anggo gara-gara ni bujing-bujing



Selasa, 23 Desember 2008

Boa-boa

Assalamu 'Alaikum WW,

Tu barisan ni Hatobangon, songoni na i patobang, tu barisan ni mora boti kahanggi, boti muse tu barisan i anak boru.

Inda taraso, madung di ujung ni taon muse hita sasudena. Sadarion, tanggal 25 Dzulhijjah 1429 H, bararti markisar 5 ari nai na masuk muse ma hita tu Taon Baru 1430 H. Hum nabaru dope ari rayo, madung ari rayo muse, hum nabaru dope puaso, naget puaso muse ma. Secara sadar atope inda, tiop ari, tiop jom, tiop minit, bahkah tiop detik nadung urak muse mada jatahta namangolu di ginjang ni tano ni Tuhan on.

Jadi harani i, inda sala da roa nami molo hita evaluasi muse jolo dirinta sasudena, sanga nadung cukup do bohal atope nangkan obanonta ampot cogot kaduan on, ipio Tuhan tai ita mulak tu Rakhmat nia. Mudah-mudahan di taon nangkan naro sampe satorusna jadi ma hita halak na salalu pature diri, baik ia untuk hangoluan di ginjang ni tano on, tarutamo muse incogot on di adopan ni Tuhan ta, Amin Ya Arhamarrohimin.

Tarsaima jolo sian hami, harana na tempo panjang muse ma, jadi mungkin juo hami untuk sementara waktu inda Online, untuk i hami haropkon kamakluman ni koum-koum na markunjung di blog on. Insya Allah pasuo hita mulak di taon nangkan naro 1430 H.
Rasulullah SAW bersabda :

"Barangsiapa yang tahun ini (amal ibadahnya) lebih baik dari tahun sebelumnya, maka ia adalah orang yang beruntung. Dan barangsiapa yang tahun ini sama saja dengan tahun kemarin, adalah ia orang yang tertipu. Dan barangsiapa yang tahun ini lebih buruk dari tahun kemarin, maka ia adalah orang yang terkutuk".


SELAMAT TAHUN BARU ISLAM
1 MUHARRAM 1430 HIJIRIYAH


Fadhly Abadan Syakuro Nasution & Keluarga

Tidak ada komentar:

Bulunggadung Mandailing, O Tano Hasorangan, Tano Hatubuan, Inganan Parmayaman, Lubuk Parkatimbungan, Sian Ranjo Batu Santak Tu Sihepeng, Tano Nagambur Nanapu, Ingkon Mulak do au pala marhepeng..... alaleee bayaaa...